Verzending and Retourneren

VERZENDING is GRATIS!

We waarderen uw belangstelling voor het winkelen via onze webshop. Hieronder vindt u een lijst met antwoorden op al uw vragen m.b.t de verzending.

WIJ STREVEN NAAR EEN DUURZAAM MILIEU

We gebruiken alleen milieuvriendelijke transportmiddelen om onze goederen te distribueren, omdat we waarde hechten aan onze mooie planeet. Daardoor worden de goederen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u afgeleverd. Zodat we hier nog heel lang van kunnen genieten, zorgen we ervoor dat we een minimale invloed hebben op het milieu.

GEMIDDELDE LEVERTIJD

Bovendien kunnen we onze opslag- en transportkosten aanzienlijk beperken. Daardoor worden de spullen voor de laagst mogelijke prijs verkocht. De verzendkosten van elke bestelling nemen wij voor onze rekening. 100% van onze producten worden zonder kosten bij u thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig!

In Nederland en België wordt vaak binnen 5 tot 10 dagen na verzending van de bestelling geleverd. Natuurlijk garanderen wij dat al onze producten het wachten waard zijn en dat u, door bij ons te bestellen en voor deze verzendoptie te kiezen, het milieu helpt.

BEVESTIGING VAN VERZENDING

De bevestiging van de verzending wordt, samen met het (de) traceernummer(s), door de afzender per e-mail verzonden zodra de bestelling in het systeem is verwerkt.

RETOURKOSTEN

Alle artikelen die naar ons magazijn worden teruggestuurd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Gelieve er rekening mee te houden dat u eerst de retourbon dient aan te vragen bij de klantendienst armellyservice@gmail.com vooraleer u de goederen terugstuurt voor verdere behandeling. Anders is het bedrijf niet verantwoordelijk in geval van verlies of beschadiging tijdens de terugzending.

SCHADE

LOUFAN is verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van producten tijdens verzending. Als de ontvangen bestelling niet in goede staat is, beschadigd of de verpakking gescheurd is, moet u contact opnemen met onze klantenservice armellyservice@gmail.com en ons een foto van het pakket bezorgen en contact opnemen met het koeriersbedrijf dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw pakket.

Alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen moeten worden bewaard om een claim te kunnen indienen.