Terugbetalingsbeleid

RESTITUTIES

Wij bieden een terugbetaling/vervanging indien:

A) U EEN ARTIKEL WENST TE RETOUREN EN DIT ONDER HET RETOURBELEID VALT

B) DE ARTIKELEN DEFECT /  BESCHADIGD ONTVANGEN ZIJN OF DE VERKEERDE ARTIKELEN ONTVANGEN ZIJN - Ons bedrijf is toegewijd aan het verzekeren van 100% klanttevredenheid. Indien u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, stuur ons dan een e-mail: armellyservice@gmail.com en wij zorgen voor vervanging van de ontvangen producten.

C) DE ARTIKELEN NIET ONTVANGEN ZIJN - Als de artikelen 30 dagen na de datum van aankoop nog niet zijn ontvangen, beschouwen wij deze bestelling als verloren gegaan. We zijn blij om een vervanging / of gedeeltelijke terugbetaling te geven, afhankelijk van de status of het scenario van deze bestelling kwestie.

    TERUGGAVE EN VERVANGING

    Als u uw artikel wilt retourneren, raden wij u aan een e-mail te sturen naar armellyservice@gmail.com met de reden van uw retourzending en wij zullen u graag helpen bij het oplossen van het probleem en u voorzien van instructies. 

    De klant heeft het recht om het artikel of de artikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen, mits hij de goederen heeft ontvangen:

    • Het mag geen tekenen van gebruik - slijtage - vertonen
    • De ontvangen zending(en) is/zijn compleet
    • De reden van de terugzending valt onder het recht van terugzending zoals vermeld op deze pagina.

     

    LATE AANKOMST VAN DE BESTELLING

    Hoewel wij ons best doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling uiterlijk binnen 15 dagen na aankoop ontvangt, kunnen wij dit niet garanderen vanwege de aanhoudende COVID 19 pandemie en andere onvoorziene omstandigheden die van invloed kunnen zijn op de verzending en de voorraad. Wij kunnen geen terugbetalingen doen voor artikelen die niet geleverd zijn op een bepaalde datum, speciale gelegenheid of feestdag.

    Bij elke productbeschrijving wordt vermeld hoe lang de verzending kan duren. Gelieve hiermee rekening te houden bij het plaatsen van uw bestelling.

    Zodra een bestelling is verzonden, kunnen wij deze niet meer annuleren.


    RETOURKOSTEN

    De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Aangezien onze enige warenhuis gevestigd is in Azië (China) kunt u verwachten dat de verzendkosten hoger dan normaal zijn. De verzendkosten zijn gemiddeld €20.

    CONTACT OPNEMEN

    Als u vragen heeft over hoe u uw bestelling aan ons kunt retourneren, kunt u contact met ons opnemen via armellyservice@gmail.com.

    Ik heb een defect of een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Gelieve contact op te nemen met ons via armellyservice@gmail.com. We verzoeken u vriendelijk een aantal foto's en/of video van uw ontvangen product, zodat wij de situatie beter kunnen analyseren.

    Zodra ons team de informatie heeft verwerkt, en uw situatie bevestigd is zullen wij een vervanging in gang zetten. Helaas kunnen wij zonder visueel bewijs van defecten of een verkeerd artikel wij geen vervanging in behandeling nemen.

    Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?

    Ons retouradres is internationaal. U moet het retouradres aanvragen bij ons team. Zorg ervoor dat u het track en trace nummer vermeldt, zodat wij het artikel terug kunnen traceren naar ons magazijn. Helaas dekken wij de retourkosten niet.

    Moet ik de hele bestelling terugsturen?

    Nee, enkel de artikelen die u wenst te retourneren.

    Kan ik mijn schoenen ruilen als de maat die ik besteld heb te klein is?

    We kunnen alleen een vervanging aanbieden als we per ongeluk de verkeerde maat hebben opgestuurd. Als u niet zeker bent van uw maat, kijk dan in de maattabel die op de productpagina staat.

    Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen nadat ik mijn artikel heb geretourneerd?

    Wij zullen de terugbetaling pas verwerken als het artikel al in ons magazijn is afgeleverd. Het duurt meestal 5 - 7 werkdagen voordat wij uw retourzending ontvangen, afhankelijk van de logistieke processen. Zodra het artikel in ons magazijn aankomst, zullen wij binnen 2 werkdagen de terugbetaling in gang zetten.

    Houd echter rekening met een mogelijke vertraging bij uw bank van 3 tot 5 werkdagen voordat het geld daadwerkelijk op uw rekening staat.

    Mijn bestelling is teruggestuurd naar de afzender in de tracker. Wat is de volgende stap?

    Terugsturen naar afzender gebeurt soms wanneer:

    De klant heeft het artikel niet opgeëist - De klant moet contact opnemen met de plaatselijke koerier om een andere levering te regelen. (Houd er rekening mee dat u slechts 5 werkdagen heeft om het artikel te claimen als u het bij de eerste poging niet heeft geaccepteerd).

    Verkeerd adres - De klant heeft niet het juiste adres opgegeven. Dit is relatief veelvoorkomend verschijnsel. Wij raden u aan contact op te nemen met uw plaatselijke koerier/postkantoor en het artikel op te halen met behulp van uw plaatselijke traceernummer.

    Klanten weigerden douanekosten/verborgen kosten te betalen - Dit gebeurt zelden, maar deze situatie ontstaat buiten onze invloed om. Indien de koerier u heeft meegedeeld dat u douanerechten/andere kosten moet betalen, neem dan contact met ons op en wij zullen u graag helpen het probleem op te lossen.

    Heeft u een prepaid retourbon?

    Wij hebben geen voorafbetaalde retourbonnen. Helaas zijn alle retourkosten voor rekening van de klant.

     

    Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?

    Stuur ons een e-mail op armellyservice@gmail.com. Wij zullen altijd proberen om binnen 24 uur te antwoorden. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden als u een vraag heeft over uw bestelling!